Äntligen kväll

Kom nyss hem från jobbet och storhandligen på Gränby.. Nu är kyl och frys fyllda och som vanligt blir det sen middag. Bakpotatis med skagenröra och ribs + supergott rödvin. El coto. Jag rekomenderar verkligen det vinet! typ 100 kronor kostar det.

Jobbet idag gick inte alls bra för mig idag men mina kollegor sålde som tusan. Kul för dem :)
Jag har kännt mig trött och hängig hela dagen, kan bero på förkylningen eller att jag de senaste 5 nätterna drömt jätte obehagliga drömmar. De kommer alltid på morgonen, ofta efter Andreas har åkt till jobbet(han åker typ kl 7, helt sjukt tidigt) Vet inte vad det kan bero på.

Dagen har bestått av jobb från kl 8 i morse och fram till 6 på kvällen så den har varit väldigt händelselös.

Nu luktar iaf potatisen gott, så dags att korka upp vinet :)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Äckligt med rödvin! =)

2008-12-04 @ 20:56:49
URL: http://lolloloivsa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh, röövin, jag har en box hemma jag med, gött! ;)

Men måste prova de vinet som du köpt! Då får du prova Amfora Veronica, också helt sjukt gott :)

2008-12-04 @ 23:03:32
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack vännen!

Haha jag vet. Jag hatar fortfarande kräk, gråter om jag blöder näsblod (tror jag för jag har inte gjort det sen jag var mindre) och jag gillar absolut inte att bli stucken själv (har skippat 2 sprutor som vi egentligen ska ta=)). Men jag kan se lite blod, det är nog mer spännande nu tror jag. Haha... Men trodde nog inte det här heller. Men nu är jag snart klar. =)

puss puss

2008-12-05 @ 10:31:59
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0