Gunnar har anlänt!

Nu har Gunnar kommit hem till oss. Vi hämtade honom hemma hos en tjej som hade honom tills nu och som även har två andra katter. Han låg och sov när vi kom så vi stoppade in honom i sån bärväska och for hem.
Vi släppte ut honom i badrummet och visade honom hans nya SVINDYRA toalett som han genast gick in i, sen kröp han omkring och nosade på allt nytt. Lite mat åt han innan han fick gå ut i skohallen och sovrummet med.. Då gick han ingenstans om inte jag var med.. Sen öppnade vi upp helt och nu ligger han under sängen å är rädd. Stackars lilla Gunnar, alldeles ensam och rädd i ett helt nytt liv.
Kändes så hemskt att bara plocka honom från sina vänner å sin husse å matte! :(  Men han kommer nog att trivas. Hoppas verkligen det iaf!

Har varit och handlat lite saker tills han skulle komma idag. Katttoalett med lock och en liten lucka in, kattsand, lite leksaker som han inte vill leka med.. å så lite mat. Måste även köpa en sån klöspinne, och så önskar jag mig en fin liten åkbur av mamma :)

Förresten mamma tack för tipset om blomman.. Han kanske blev lite åksjuk av resan från Hagge till Uppsala! :)

Nu måste jag gå å laga lite mat!

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Stackars lilla Gunnar!

Han kan bli lös i magen och/eller kräkas lite men det är bara för att han är orolig.

Hoppas det kommer att gå bra!=)

puss

2008-12-08 @ 21:49:14
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0