Jobbsöndag

Har precis kört hem från Enköping där vi spenderade kvällen och natten. Andreas hämtade upp mig direkt efter jobbet så jag kom till festen med jobbkläder och inte så rent hårt som man borde ha på middag  =S.
Men kvällen blev faktiskt lyckad, det bjöds på jättegod plockmat och bål med exotiska frukter i. Sedan blev det massa prat och spel. Pratmakarna. Så sjukt roligt sällskapsspel!! :)

Jag gick och la mig ganska tidigt ändå.. på övervåningen tillsammans med Hanna och Magnus katt Lo. Så himla gosig katt.. längtar verkligen tills imorgon eller tisdag när lilla Gunnar kommer hem till oss!

Nu ska jag räkna kassorna och öppna butiken, slutar klockan 16.00. Då blir det hem och städa lite, sedan äta mat och tända andra ljuset i staken! Mysigt!

Ha en skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0