Så var man tillbaka här då.

Efter lite klant lyckades jag såklart delita min alldelles nya blogg. Men en snäll tjej vid namn Nina hjälpte mig att få tillbaka den igen!

Julen är förbi och över. Så länge den varade var den helt underbar iallafall,.
Jag, Andreas, Gunnar och en kille från ludvka åkte bil direkt efter jobbet dan före doppare dan och väl hemma hade mamma som vanligt gjort världens godaste julskinka som familjen åt innan vi slog in de sista klapparna och skrev rim till dem.

Julafon såg ut som vanligt. Först firar jag och mina systrar med pappas släkt, denn gång hemma hos min faster i Ludvika. Det var snorhalt ute och vi var lite halvnervösa när vi åkte både dit och hem.
Hemma väntade hela mammas släkt, utom min älskade Katrin som inte kunde ta sig hem ifrån England:( men det var mysigt ändå. Och till slut när alla gått hem så var det bara familjen kvar.. plus andreas, joakim och jesper som hade julklappsutdelning och myste med gott vin och choklad.
Jag fick så fina saker, vet inter vad jag gjort detta år för att förtjäna allt :)
Handdukar, smink, parfym, pengar, kläder, shopping och chris brown biljetter den 23 januari. Kommer blir super roligt!

Idag är jag frisk igen.. har haft huvudvärk i flera dagar och inget har hjälp, blir så trött när det är så.
Jag är inte sjuk men jag kan inte resa mig ur sängen :( har inte jobbat utan bara setat hemma och tråkat helt ensam.
Idag fick jag iaf nya migränpiller att prova och det verkar som att de fungerar! så himla skönt!
Så imorgon jobabr jag igen, sista säljdagen detta året!
Sedan blir det enköping på kvällen, ska på en bal i enköping. Blir spännande!

Ha en skön kväll !

Puusss Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0