Sjuk :(

Idag är jag hemma från jobbet, har varit förkyld i snart en vecka och igår på jobbet kände jag hur jag började må sämre, så idag är jag hemma och vilar. Äter lite frukost nu sen ska jag krypa ner i sängen å läsa lite tror jag,

I går och i förrgår jobbade jag lite på Rackarungens förskola, där jag jobbade ett år förut. Så himla mysigt att vara där igen, barnen blev jätte glada när de såg mig och en pojke sa att nu var allt som vanligt igen när jag var tillbaka. :)
Om jag är frisk imorgon ska ajg och  Andreas gå dit kl 8 å kolla på Luciatåget som de har tärnat på ett tag nu.. Jättegulligt, så får man fika som de bakat helt själva efteråt!

Gunnar har börjat bli lite mer hemmastadd här hos oss nu. Han ligger inte bara under sängen längre utan är uppe med oss, leker och går på toaletten som han ska. Men han har blivit ganska vild.. springer omkring som en tok överallt. Det är väl bra iof, så han får lite motion och så.. men han är lite väl vild för min smak.

På tal om motion, jag kom precis igång med träningen igen för ca två veckor sedan, det kändes helt underbart och jag var verkligen jätte laddad. Annelie skaffade gymkort och vi planerade in våra träningstider. Så blir jag förkyld såklart och allt blev pannkaka. Nu har ajg inte tränat på länge och det känns piss.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, ska gå å vila en stund.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Krya på dig! :)

2008-12-12 @ 11:26:58
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Melissa

Bra att du låter kroppen vila, både så att du blir frisk och så att du inte för bacilluskerna vidare... klokt!

2008-12-12 @ 21:56:31
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag en bloggdesign år dig!

Vad tycker du om den här? http://saani.blogg.se/testing/?tmp=15201300



Puss!

2008-12-15 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0