Stressigt stressigt

Jag är alltid sen. Spelar ingen roll vart jag ska eller vem jag ska möta. Jag är alltid i tid ett tag.. men sen händet det alltid något som gör att det blir super stressigt. Andreas blir galen på mig om vi ska iväg någonstans, då vi vi alltid kommer försent, och ska han iväg nånstans så lyckas jag alltid göra honom sen.
Det kanske ligger i släkten :)

Nu har jag som vanligt jätebrottom till jobbet men jag har inte ätit upp frukosten än, men det gör inte så mycket. Jag hinner itid och inatt har jag gått tillbaka till mina knäppa drömmar! Skönt.

Superfredag idag på jobbet, och när jag slutar ska ajg möta upp Kristina och Malin för middag på stan och sedan blir det Idol i stinas sköna soffa ! Var riktigt länge sedan jag träffade henne nu.. jag har aldrig tid med någonting annat än jobbet känns det som. Men nu när man ses så blir det ju extra trevligt!

Jag ska jobba hela helgen, tillsammans med Luis men imorgon ska jag ändå med Andreas till Enköping på middag å galej. Vi var på bröllop för någon månad sedan då Andreas barndomskompis gifte sig och nu får alla som var med i brudföljet + partner komma till deras söta radhus! Ska bli jättemysigt, jag ska ta det lungt eftersom jag ska köra hem tidigt på söndag!

jaja, nu måste jag springa till jobbet.

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0