Trötter

Konstigt hur det blir när man jobbar typ jämt och sen är man ledig en dag. Då rasar man ihop till en ynklig liten hög å får ont i halsen, magen å alla ställen man kan ha ont på. Är som att kroppen inte hinner vara sjuk när man aldrig slappnar av.
Men imorgon är jag frisk igen, då är det dags att storsatsa på jobbet. Julhadeln har börjat och klirr i kassan är det jag önskar mig till januarilönen :)

Dagen har inte blivit riktigt som jag planerade den.
Jag gick ner på stan för att äta lunch med Anli på jobbet.. å vips så kom mina kunder från igår så blev jag kvar hur länge som helst. Men sälja fick jag å det är ju aldrig fel. Lunch blev det iaf och sedan gick jag för att köpa kattgrejjer men det blev inte av så jag köpte två jättefina julklappar till min älskling Andreas istället. Dyrt var det, men jag blev supernöjd. Nu har jag köpt klappar till alla som ska köpas till. skönt att vara ute i tid för en gångs skull.

Jag lånade även böcker på biblioteket. Naturkunskap A och B och två böcker om anatomi.
Jag har ju varit inne på att plugga till stylist, som jag vill såååå gärna fortfarande men har inte riktigt kunnat släppa hälsodelen. Finns så mycket inom hälsa och kost jag tycker är intressant och när jag nu hittade denna hudvårdsutbildningen i Stockholm känns det som att den är en mix av det jag vill plugga så jag ska söka den.
För att komma in måste man klara ett prov om just de två ämnena jag nämde. Känns konstigt att öppna en skolbok igen, var så länge sen..

Ikväll ska jag och Andreas handla mat, sedan blir det middag, Jätte sen middag, men inte så mycket att göra åt.

å ja, Lovisa. Vi ska få en kissekatt :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad söt han var lilla Gunnar! =)

2008-12-04 @ 09:00:09
URL: http://lolloloivsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0