Välkommen julkänsla! :)

Nu har julkänslorna imig äntligen satt sig! Jag kom hem efter jobbet idag, helt färdig och sur. Min dag var helt enkelt en skitdag! Väl hemma tänder vi det sista ljuset i adventsstaken, sätter på julmusik och ska snart ÄNTLIGEN bygga ihop pepparkakshuset. Så nu sitter jag här i en av de två brassestolarna som så fint pryder vårat annars tomma vardagsrum och riktigt myser!
Jag måste ta en bild på eländet någon dag! :)

Imorgon efter jobbet ska jag skriva rim på alla klapparna jag köpt. Förra året satt jag och mina systrar och gjorde det tillsammans, vi skrattade så vi kved och hade så himla roligt men tyvärr hinner jag inte hem till något sådant detta år. Så det blir jag och min man får försöka ha lika roligt imorgon istället. Han tycker vi ska dela en flaska rött under tiden då man enligt honom blir mycket mer kreativ på det sättet. Kanske har han rätt. Jag vet inte..

En otäck sak som hände inatt är att min syster voltade med bilen mellan Ludvika och Borlänge. Usch, allt gick som tur var bra med alla som satt i bilen men hon är såklart chockad. Lilla gumman!








Bilder från Hagge, såhär får det gärna se ut på julafton! :)



Nope, nu är det dags för mat..
Ha en skön fjärde advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0