Var är snön?

Jag går till jobbet varje dag mellan 8-11. Promenaden tar ca 5 minuter och det är den enda stunden jag ser dagsljuset.. Man blir lite knäpp av att ha det så och varje kväll när jag går hem i mörkret så tänker jag alltid på sommaren. Då det är varmt och soligt, och ljust hela tiden. Allt känns så otroligt mycket lättare och bättre på sommaren pga av det.
Det enda som är bra med vintern är att det är snö,  men det är det ju aldeig mer så jag tycker vintern borde försvinna helt... eller så får man investera i en stuga uppe i något fjäll :)

Idag har jag jobbat som vanligt.. detär därför jag aldrig hinner skriva något här. Jag jobbar, går hem och äter innan jag stupar i säng.
Men nu är det snart jul och då får jag åka hem å vila hos min älskade familj iaf i två dagar! Ska bli helt underbart!
Har köpt så fina klappar till alla! :)


Bjuder på lite härliga sommarbilder! :)




Jag och Lovisa har det bra i skuggan. Drakbåten 2008


1års firande på en klippa i vaxholm



Midsommarfirande i Midgård


På en klippa på Öland


Världens finaste Andreas




Åååhhh, ge mig sommar igen!!!
Nu i sommar ska jag Andreas och ett annat par åka båt genom Götakanal. Det kommer bli hur mysigt som helst! :)

Ikväll ska vi på middag och imorrn ska jag upp tidigt för att jobba så nu måste jag iväg och umgås med  min käre sambo som städat och gjort fint idag!

Förresten, hitatde en soffa igår som vi nyggde ihop och valde tyg till.. allt var typ klart. Bara att punga upp 38.000(!!??) ÖÖÖÖHHHH... okeeej, vi köpte ingen soffa igår nej..  =/ lite dyrt :)
Bara att leta vidare..

Ha en underbar kväll!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vilka mysiga bilder, speciellt den på oss två! =)

Saknar dig sååå mycket gumman! Vill ha dig här hemma!

puss

2008-12-20 @ 20:23:41
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Härligt hörru!

Nu börjar du bli riktigt haj på detta, haha

2008-12-20 @ 23:53:56
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja jag vet.. det är speciellt när jag inte är sjuk.=) Haha!



Hur länge blir du hemma?

puss

2008-12-21 @ 11:07:47
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Helena

Fan va kul att du börjat blogga :) Vart jobbar du nu? När ska vi egentligen styra upp den där fikan? :) Kram "GC Helena"

2008-12-21 @ 20:10:31
URL: http://barahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0