julmys i hagge

i fredags åkte jag hem till hagge och det är helt underbart att vara hemma. helgen har gått i lugnets tecken med god mat å massa sömn, precis rätt sätt att bli frisk på!
har shoppat lite julklapapr med mamma och på kvällarna har jag mamma och benne kollat på film.

Efter jag och mamma varit å tagit en julgran med Milla springades runt fötterna åkte jag till stan och hämtade hem Alva. Roligt med lite sällskap! :)
Nu har mamma byggt klart pepparkakshuset som är SUPERfint(har tagit kort men denna dator är för seg för att ladda upp bilder tyvärr) :( och nu ska vi äta lite innan grannarna kommer över då vi ska göra marsipanfigurer!

Imrogon blir det shopping i borlänge med Alva och sen lite pyssel med mammas julklapp =)

Ha en skön söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0