misslyckat

Gjorde en riktig tabbe idag på gymet, eller snarare innan.
Min astmamedicin jag tar innan träning är väldigt svag eftersom jag inte har någon allvarlig astma, men idag när jag skulle gå till gymet hittade jag inte den så då tog jag två djupa inhalationer av den superstarka som jag fick när jag hade virus i luftstrupen.. det var inte så klokt eftersom den ger mig hjärtklappningar och i kombination med konditionsträning gick det typ åt helvete. Efter 10 minuter på crosstrainern så körde jag en kristina och lämnade gymet. Nu förstår känslan du hade, känns så himla dumt och man tror att alla har stenkoll på att man bara varit där så kort tid :S

Hemma igen nu och mår kalas..:)
Det är så sjukt kallt ute så nu väntar vi bara på snön!

Har även fikat med Dino idag. SötDino som jag tycker så sjukt mycket om!

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0