Beslutsångest..

Sitter och kolalr resor till Thailand.. Men jag vet inte hur man ska göra, ska jag boka endast flygstol till Krabi eller med hotell? Det finns ju så otroligt många öar att besöka och hittar man en riktig pärla och det finns boende där vore det ju helt underbart att bo där, men är det fullt på de öarna och man kommer utan hotell så blir det ju lite kört.
Jag kan ingenting, vet ingenting om nåt, det är säsong, men betyder det att allt är fullt?

Resa blir det nog förhoppningsvis iaf! :) Längtar ... Jag och Andreas + en volleyboll på en varm strand= perfekt :)
Är ledig idag och kunde inte låta bli att köpa lite saker.. hitatde två söta sommarklänningar, ett par pilotsolglasögon, en stor väska och ett par vita bikinitrosor.. Allt var dessutom på rea! :)

Besöket hos min chef blev inte av igår.. så flyttar det till morgondagen efter yogan !
Idag blir det vanlig gymträning, var ett tag sedan.. så det ska bli skönt!


Dagens tråkiga händelse är att min kollega Anneli talade om att hon jobabr sin sista dag om två veckor :(
Hon har fått jobb i hässleholm där hennes familj och vänner bor så jag är glad för hennes skull, men jag då? Kommer sakna henne sjukt mycket!!


Jag och min bästa AnLi på jobbet! :)


dax att äta nåt.

Kram Annie


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag är inte nåååå avundsjuk på dig! ;)

Fy tusan vad fuskit! Önskar jag med hade jobb så jag kunde spara och åka iväg med min älskling.



Jag har förresten utmanat dig i min blogg, såg du det? :)

pusspuss

2009-02-10 @ 12:48:35
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men Annie det är inge svårt.. bara klicka på den där länken när du skriver ett inlägg.. ser ut som en kedja. Sen det där med mappar vet du väl.. du har väl dina bilder i olika mappar på datorn? Du väljer den sjätte mappen och den sjätte bilden i den mappen. Hörru. :D

puss

2009-02-11 @ 13:42:11
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0