Dan före dan...

Imorgon åker vi :)
Ser verkligen fram emot denna resa. En stor anledning är att jag ALLTID fryser, från september till april fryser jag nätan jämt, och jag hatar det. Det spelar inge roll om jag tränar hur mycket som helst, hur mycket te jag än dricker, fast jag använder värmedynan så fryser jag hela dagarna. Så att åka till Thailand där det är ca 30 grader blir som att komma till paradiset!

Flyget går kl 14 imorgon och innan det ska vi lämna Gunnar och Stina hos deras kattvakt så måste åka hemifrån kl 9 tror jag.
Det innebär att allt jag har kvar att göra måste göras idag.
Jag ska:
Laga mat
Diska
Dammsuga
Tömma kattlådan
Packa kattväska
Packa min väska
Tömma min mobil
Fylla min mobil med skön musik och bra böcker
Flytta lite pengar
vattna blommor
duscha
+ att jag måste handla med.. men det får jag nog lov att göra imorgon bitti eftersom andreas har bilen och inte kommer hem förrän sent.

usch... kanske dax att börja nu, fast a andra sidan vill jag vara dödstrött imorgon så jag kan sova så mycket som möjligt... nu början linda rosing på tv.

Ha det så bra här hemma i sverige :)

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0