Melodifestival med rödvin!

Mysig kväll :)
Jag vet inte helt bestämt vad som händer men jag vet att kvällen innehåller melodifestval och rödvin.. Gott efter en riktigt lång och seg dag på jobbet.
Hittade en film idag på youtube, Donkey kong. Åh vilka minnen jag fick:) Jag och Lovisa spelade alltid det förut, hon var såklart bättre än mig och fick spela min gubbe med om det var något extra svårt.. men jag tror vi kom ganska långt och nu vill jag bara spela det igen. Med Lovisa såklart!

Förra helgen var vi hemma i Hagge och hälsade på, vi åkte pulka i spräkla och åtgod mat, festade med systeryster och hade det jättemysigt.. Alla som är lediga på helgerna borde verkligen uppskatta det såååå mycket för det är ju helt underbart att vara det!
Gunnar var med såklart och fick spö av mammas katter, men han klarade sig fint.

Måndagen bestod av jobb och sedan for vi till stockholm för att gå på företagsfest, det var sådär kul.. känner typ bara dem i min butik så var lite ensamt bland alla folken, och även i onsdags var det lite fest så denna helg blir väldigt lugn pga av det.

imorgon efter jobbet ska jag och andreas hälsa på Gunnars dotter som är fyra månader. ska bli  roligt, så får jag även se hur chefen bor :)

Med lite bilder från besöket hemma önskar jag er en trevlig kväll!!









Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0