Trrrooos

Känner mig väldigt trött idag. HAr lyssnat på talbok nästan hela dagen och det har varit jätteskönt. Första boken i twilight serien,  Om jag kunde drömma. Jag blev helt såld på filmen men boken är till och med BÄTTRE! :) Undebart!

Dagarna tickar framåt och det är väl både jätteroligt men även jätte ledsamt. Annelie jobbar sin sista dag imorgon och åker ner till hässleholm på eftermiddagen, för gott :( Så det är helt fruktansvärt tycker jag,,, men jag längtar till nästa fredag då jag och Andreas åker till Thailand ! :)  HUr skönt ska det inte bli att slippa detta kalla pissväder?!
Jag ligger vaken om kvällarna och planerar vad som ska packas, inhandlas, vilka kläder jag ska ha med mig, vart vi ska, vad vi ska göra...

Alla hjärtans dag var jättemysig. Jag kom hem från jobbet till en städad och dukad lägenhet med rosor på bordet och ett paket på stolen med en platttång i som jag velat ha :)
Vi lagade mat. trerätters med oxfile, potaisgratäng och egen hemgjord glass. Så drack vi värdens godaste drink!
MÅSTE provas!
4 cl vanilj vodka
Päronsoda
1 piggelinglass

Hur enkelt som helst och vansinnigt gott. Blanda vodkan å päronsodan och släng i en hel glass :) när den smält en del så är den som godast :)

Tänkte lägga in en bild på en drink men kom på att det är nå fel på adaptern :( SÅ jag fastnade på alla bilder från Kroatien när vi var där 2007. Verkligen ett underbart land som var fint på många sätt. Vattnet var kristallklart, städerna hur mysiga som helst och männiksorna jättevänliga. Det är också ett perfekt land att resa runt i. Vi var där i två veckor och trots att vi planerade uselt så hann vi med att se en del öar längst kusten och det var jätte billigt att bo där. Favoritön hette definitivt Brac. Som jag skulle vilja åka tillbaka dit.:)


En strand i staden Bol på ön Brac


Vespatur runt ön




såååå fint :)


Sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0