utmanad..

.. har jag blivit av min hemskt jobbiga=) men otroligt söte vän Lovisa som vill att jag ska göra nåt som jag inte förstår mig på..


Här kommer reglerna:
Gå in i mappen där dina bilder ligger, gå sedan till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen, släng upp bilden på bloggen och skriv något om den, utmana sex andra personer och länka till dem.




Ja, detta är då från sommaren 2007, i Uppsala.
Ur bilen kliver Andreas kompis Niclas med en matkasse som består av kött och blandevan.
Vi var påväg till en grilfest hos Patrik och  Elisabeth som var jättetrevlig, det var ganska många
personer där som jag knappt kände eftersom det var mina första sommar i uppsala.

Men ja.. tyvärr så fattar jag verkligen inte hur man länkar till någon blogg eller så... så ja.. hmm. =S

Igår kom iaf lilla Stina hem till oss. Gunnar har varit så ensam så hans dotter ska göra honom sällskap. Hon är 4 månader och jättesöt. Ska fota henne lite sen så ska ni få se hur hon ser ut.

Nu ska jag gå till Williams och hämta indisk mat. MUMS!

Kram annie


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha.. bra Annie! :D

Är Stina hans dotter, på riktigt?

puss!

2009-02-13 @ 09:28:47
URL: http://torstenssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0