forts...

Juli


Det blev ett antal grillfester denna sommar. Här hos Patrik och
Elisabeth.


Kristina, jag och Andreas


Jag och Andreas åkte till Öland en vecka.




Vi gick i den fina trollskogen


och hittade en häftig larv på våran bil en dag.


Fina bilder togs på raokarna


Hann med lite fest hemma i Hagge oxå! :)


De sista fina två veckorna var vi mest i Borlänge. I en båt på sjön
Runn. Helt underbart! Här är en kväll där vi la till för att laga mat och
för att sova.


Wakeboard


Augusti



Sista fina sommardagen var vi i Mora.. eller är detta i orsa?
Björnparken iaf, vi skulle få se en massa djur. Mård, varg, räv, björn,
ulv... minns inte allt. Men vi såg björn och en uggla + en jäkla massa skog
med stängsel runt.

Augusti bestod även av en trevlig kräftskiva hemma hos oss men bilderna därifrån får lämnas ovisade.


September


Jag fyllde år och hade piratmaskerad! Så här fina var alla.


Fixar sminket på grabbarna


Jag som pirat


Det blev en del höstpromenader. Här i Botaniska trädgården.


Jag försökte klättra i träd men det gick inget vidare.


Hemma i Hagge där jag blev firad av min familj.


Mina favoritbröder Tobias och Daniel + deras pappa bjöd hem oss på middag
och fest :)


Jag och syster på trägårn !


Oktober


Hanna och Magnus gifte sig på Karlbergs slott i Stockholm.


Så här såg jag och Andreas ut. Min klänning var uppsydd av min granne
och jag var jätte nöjd med den.


Det togs många bilder på de vackra brudparet.


På väg in i kyrkan.


Inget ska ju går rätt för mig så min fina blåa klänning sprack i baken
så jag var tvungen att åka taxi in till stockholm och låna en klänning av
Monicas syster Anna-Carin. Tack!


Annas skor blev skönare än mina vid hemdax.



November



november månad jobbade jag mest, men här är jag i Borlänge hos Björn
innan vi gick på Bolanche.


Skål.


December


Gunnar flytatde hem till oss.


Här har han fastnat i påslakanet :)


Våra adventsljus som brann jättefint.




Pepparkakshuset som snart ska ätas upp :)


Lisa, David, jag,  och  Andreas hade singstarkväll hos oss.





Sen gick vi på flustret. Var faktiskt riktigt roligt.



Har tyvärr inga kort från julafton ännu., och min juldag var väldigt lung eftersom jag jobbade dagen efter i uppsala.

Nu kom Andreas precis hem med. vilken timing :)

Sov gott.


Kommentarer
Postat av: alva

November var du i Egypten med mig o Sandra, det var inta bara jobb inte :)

2009-01-04 @ 12:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0