hemmadag nr2

Var sjuk från jobbet idag med.. så tråkigt att vara hemma.
Nu är jag typ klar med min ansökan iaf, bara att finslipa det personliga brevet lite å hitta en bra bild att ha med.
Så nåt bra kommer ju ut av att vara hemma iallafall. Gick ner till jobbet kl 7 för att hjälpa annlie och luis med inventeringen på alla mobiler. Vi åt godis och knäckebröd :)

Nu sår bakpotatisana i ugnen och jag har gjort en skinka och purjolöksröra, blir en vääldigt försenad middag idag, just eftersom jag var på jobbet och Andreas tränade karate till nyss.

Imorgon ska jag förhoppningsvis göra extentions om mitt hår vill komma hit från Italien men verkar ta tid, hoppas det kommer imorrn så jag hinner göra det innan helgen då jag ska åka hem till Ludvika :) weeee, ska bli helt underbart!
den 27 feb åker dessutom alla ludvika tjejjor (de flesta iaf) på kryssning till tallin en helg, kommer bli GRYMTkul.
Å så på Måndag är det dags för SA i stockholm med jobbet. Det kommer förhoppningsvid bli lika kul som alltid! Denna gång sover jag och annelie kvar på ibis där jag alltid bodde när jag jobbade i sthlmtrakterna på vodafone xpress-tiden,

Har mycket roligt framför mig :)



God natt!!!


Kommentarer
Postat av: alice

Kan du inte ta med sex&thecity boxen, boken ja ville läsa och nån nice kläänign? gör det är du gullig =)

2009-01-29 @ 15:48:00
Postat av: Lovisa

Gunnar ser precis ut som Melker i ansiktet.

Hoppas ni får kul på kryssningen. Kunde tyvärr inte följa med. :(

puss puss

2009-01-29 @ 22:17:14
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, lite hurtig får måste man vara! Men spinningen var så intensiv så jag tror jag hoppar över träningen i eftermiddag och satsar på ett tidigt pass imorgon istället. :)

I helgen är jag ledig, men ahr sjukt mycket att läsa till skolan, ska käka middag hos davids föräldrar imorgon kväll. Åh, när kommer du hem? Hur länge blir du hemma? Kram!

2009-01-30 @ 13:14:44
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men Annie då! Vad tänkte ni på innan ni skaffade han då? Ni måste väl ha vetat att ni inte skulle vara hemma så mycket. Stackarn. Hur visar han att han inte trivs? Han kanske behöver ett kattsällskap. Katter ska ju helst inte vara ensamma.

I helgen har vi först match i morgon och sen lagfest på kvällen.

Vad ska du göra?

puss

2009-01-30 @ 13:26:03
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0