Länge sen nu..

Ja, det var ju ett bra tag sedan det blev någon uppdatering här. Eftersom Lovisa inte står ut utan min blogg så lär jag väl knåpa ihop nåt :)

Ja, vad har hänt..? Jag har jobabt som vanligt. Helgen bestod av utgång i lördags då en kompis fyllde år. Vi började hemma jos dem med fördrink och tilltugg för att sedan gå till en resturant uppe vid oss. Jag åt en sjuukt god skaldjurspasta. Vi sjöng för Patrik och hade jätte trevligt innan vi gick vidare till hyllan för dans och goa drinkar!
Söndagen var skön med film hemma å sedan blev det pizza med patrik och elisabeth.

Idag skulle jag egentligen förlänga mitt hår, och egentligen jobba med men jag fick urinvägsinfektion inatt så jag har mått piss hela dagen så inget blev gjort. Håret får vänta tills på torsdag eller nästa vecka och jag hoppas jag kan gå till jobbet imorgon fast jag tror inte att jag kommer göra det.

har iaf skrivit ett eprsonligt brev till skolan jag ska söka och valt ut en bra bild, nu är det bara cv:tjag ska knåpa ihop efter en mall som min kollega har och fixa alla papaer som ska skickas med! Hoppas hoppas HOPPAS jag kommer in!!

Nu ska jag gå å duscha å vänta på att andreas kommer hem med chokladglassen jag har beställt. :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Härligt att du är tillbaka! :)

2009-01-28 @ 20:46:21
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0