Ledig imorgon:)

Jag är heelt färdig, fattar inte varför jag ska vara så trött jämt nu förtiden. När jag kommer hem från jobbet så blir jag som en trsa och orkar inte göra någonting alls. Undrar vad man kan göra åt det?
Imorgon är jag iaf ledig, ska bli helt underbart att få sova tills jag vaknar, äta frukost tillsammans med Andreas, ta en duscha och göra mig iordning i lugn och ro! :)
Underbart :)

Här kommer lite bilder från nyåret i Enköping.


Jag och min bordskavaljer Magnus.



Fick ingen bild på någon nyårskyss, men denna är rätt fin den med.


Nygifta Hanna och Magnus



Jag och Hanna försökte oss på biljard mot grabbarna.




Hanna försökte spexa till det :)


Jag försöker planera en resa till Lina i Malmö eller om vi åker till Sanna i Norge. Vore så himla roligt att ses och hoppas verkligen vi kommer iväg. v 8 är planen så det är ju ett tag kvar iaf.

Ha en trevlig kvälll!!
Puss Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0