Robin Hood ikväll

Jag, Andreas och hans bror sitter hemma och ska se på Robin Hood. Jag vet faktiskt inte om jag har sett hela den filmen någongång. ? Liten snutt ser man ju varje jul, men jag har inget minne av att ha sett den filmen. Hoppas den är bra!

Nu är det nytt år :) 2009. Nyårsafton var jättemysig, vi åkte till Enköping efter mitt jobb och gjorde oss iordning för festen på kansliet i enköpings regemente.
Jag hade en jättefin svart tyllklänning med svarta långa handskar och svarta höga pumps. Var riktigt svart, men det får man vara på nyårafton :) Jag färglade lite med rött nagellack och läppstift. Jag ska lägga ut lite bilder från kvällen senare.
Vi åt tre-rätters och drack en massa skumpa!
12-slaget firade jag brevid Andreas och fick såklart en jättebra nyårskyss :)

MIna löften för 2009 är:
♦ Lära mig något nytt(anatomi)
♦Använda mitt gymkort lite oftare,
helst mycket oftare men man ska inte lova nåt man inte kan hålla!
Bli bättre på att städa

Jag har haft ett bra år 2008 så det är svårt att hitta på saker som jag ska sluta med eller förändra.
Men jag vet en sak, det är att 2009 ska bli ett bättre år än 2008 :)


På söndag är jag ledig, så skönt... Hoppas på lite shopping till lägenheten då så vi får ordning på våran lya, kollade på en jättefin halllampa till hallen idag men hann inte riktigt med att handla något.
Det är oxå omöjligt att hitta en soffa som duger åt oss efter vi hittade den svindyra i stockholm. Det är den soffan vi ska ha, kosta vad den kosta vill. Får helt enkelt spara lite pengar, trots att vi smått planerar att åka utomlands ganska snart om våra chefer inte motsäger det.

Nu är det Robin Hood- time.

Ha en skön kväll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0