Shoppingdag

Vaknade härligt sent utav Gunnar som var helvild och jättehungrig.
Efter lite frukost åkte jag och Andreas runt bland massa affärer och köpte en lampa och en spegel till hallen, matskål, kloklippare och en klöspinne till Gunnar och så passade vi även på att storhandla. KOm hem för en timme sen och är så himla trött... men snart ska jag börja med maten, idag blir det Nasi Goreng. Så gott :)

JAg har tappat bort min plånbok.:( KÄnns surt, men hoppas den kommer fram snart!
Hade den i fredags kväll när vi beställde mat och vet att jag hade den i bilen, men ja.. borta. Det suger.

Imorgon börjar jag jobba 11.30 så då hinner jag baka lite gott bröd till frukost. Scones kanske. Det är vad Andreas vill ha iaf. Jaja, får se vad det blir.

Hörs sen.

Puss Annie

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha.. Ja vi fick bort allt inne men balkongen ville vi inte dammsuga så den är grön.

Men en gång om året kan man ha lite barr för att få ha en riktig gran, skulle aldrig ha en plastgran. =)

puss

2009-01-05 @ 19:20:35
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hallå! Dags att uppdatera kanske.:)

2009-01-10 @ 14:59:47
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Taaack! :D Jag är sjukt nöjd. Så skönt att bli av med allt tjockt hår. haha

Vad du uppdaterar sällan! Kom igen nu!! Vill läsa skvaller. PUSS!

2009-01-27 @ 19:06:31
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0