Hudiksvall

Idag fick jag besked om en skola jag sökt i Hudiksvall. Socialpedagog blir man efter två år. Och jag kom in. NÄr jag hade intervjun via telefon ville jag såååå gärna. Idag när jag öppnade brevet och läste "Du har antagits till utbildningen och är välkommen till upprop" blev jag skiträdd! Men det  känns bra.. var ett tag inne på helt andra linjer men jag vet att jag vill jobba med männiksor och helst barn och med denna utbildning kan jag verkligen göra det.
Tre dagar i veckan är det. Onsdag-Fredag så jag behöver inte heller bo där jämt. perfekt!

Ludvikafest i helgen, var trevligt. I torsdags träffade jag mina haggekillar och fick lära mig en del intressanta saker :) Sedan blev det lite öl med Jennie. Fredag kom äntligen Andreas hem till Ludvika och han hade med sig en kompis. Tog det lungt i fredags för lördagen spenderade vi i Kyrkviken i Grängesberg. Så mysigt och fint att ligga där och slappa. Hade gjort en massa picknick och hade med oss lite att läsa. Efter en varm dag på stranden åkte vi på grillfest hos Malin i Persbo innan vi åkte in till stan.

Igår söndag blev en till slappdag på stranden, då i hagge innan vi på kvällen tog kanoten och for ut till näckön där vi grillade korv och halloumi. Svenska sommaren är det bästa som finns!! :)

Nu ska jag gå och lägga mig, har nyss varit ute på en promenad.

sov gott

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt att du kom in på skolan, Annie! Grattis. Du borde verkligen ta chansen. :)

Puss!

2009-07-03 @ 09:26:43
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0