Så var midsommar över

Har haft en underbar helg hemma i Dalarna med goa vänner, god mat och dricka.
Midsommarafton började hemma hos morbror med sommarmiddag och roliga snapsvisor innan jag och Andreas åkte till Knutsbo för att festa med Monica, Lisa, Jennie och Sanna. Trodde det skulle vara mycket folk men icke. Kul hade vi dock ändå =) Senare åkte vi hem till Hagge och passa då på att hälsa på grabbarna med. Gick upp till Patrik och hälsade på hans familj. hur kul som helst att träffas. Såg också min gamla katt Vilma.. Så lik Tova och Milla.

Cyklade hem därifårn efter att Andreas setat och nickat i soffan ett tag och somnade gott i systers säng.
Midsommardagen firades hemma hos Jessica och sedan  åkte vi till Gladtjärn och festade där hela natten. har inte skrattat så mycket på länge:)
Bilderna från helgen har precis åkt till Uppsala med Andreas så får lägga in dom nästa helg eller så när han kommer tillbaka hit. Saknar honom redan.. känns så konstigt att vara ifrån honom. Min finaste!

Nu ska jag äta grillad lax, kött, färskpotatis å sallad. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0