Back in Sverige :)

Igår kl 16.30 landande vi på alranda. Då var jag helt död, försökte skriva sms, såg knappt vad jag skrev, tänkte knäppa saker. Konstigt att man blir så borta när man är trött. Vi reste i 13 timmar och eftersom tiden i thailand är 6 timmar före svensk tid så blir det lkite fel.
Vi hämtade kissarna som blev så glada att se oss :) Köpte mat som vi knappt åt nåt av och försöte kolla på melodifestivalen.. men det funkade inte så vi gick och la oss halv 9. Sov som en stock till 8 i morse. Nu är jag lite bättre men är fort lite yr i bollen.

Resan har iallafall varit toppen!
Jag ska lägga in bilder lite senare och berätta lite om vad vi sysslat med.
Nu orkar jag verkligen inte... ska åka iväg till mio och inhandla bord och stolar och sedan ska vi kanske på bio.
Män som hatar kvinnor. Läste boken på resan och hoppas filmen är bra!!

Å mamma om ditt inlägg. Min stavning från thailand berodde endast på att tangentbordet inte har åäö men har en hel del andra konstiga saker som jag aldrig sett förr.
Du om nån borde väl veta att man inte får köra och dricka...?? :P

Hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för vykortet, gumman! :D Det kom fram idag efter er, haha!



Hoppas ni haft en kanonskön resa! Puss

2009-03-17 @ 18:14:18
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0