Dålig på att blogga..

.. det är vad jag är  :( Men som vanligt finns det inte tid för att sitta vid datorn hemma. Jag står framför en dator hela dagarna på jobbet och kräks på datorn när jag ser den stå på pallen i tv rummet. Surret från den gör mig arg, på riktigt. Skäller på Andreas när den är påslagen om den inte används. Usch!

En till vecka har gått och vad har jag gjort..? Jobbar varje dag sen jag kom hem från thailand... I fredgas tog jag tåget till sthlm där andreas jobb hade middag med repsektive. Kul att träffa hans kollegor och hans chef som sa saker om andreas så jag blev helt rörd :) Han är så duktig på sitt jobb.
Lördagen efter en tröttsam dag på jobbet följde kollegan Lina med mig hem och vi lagade mat för att sedan få sällskap av min lskade annelie som var här på besök, plus hennes pojkvän, å två komisar till. Vi drack vin och hade mysigt tills vi gick ut på Bj och dansade tills de stängde. Burgerking och sen bums i säng.

Kom nyss hem ifrån P&E där vi åt tacos och planerade för resan till sälen som blir av i påskhelgen.
Förra året vi var där hade jag varken kläder eller bräda, så jag lånade allt av min underbara Lovisa... men nu har jag köpt kläder iaf.. :) Men brädan är hon så go att jag får låna i år igen! :)

Nu på lördag kommer mamma hit :):) Är så glad för det, har inte träffat henne på evigheter och det ska bli helt underbart att få ha henne helt för mig själv :)
Vi blir själva här hemma då Andreas åker till England Torsdag- Söndag..  :D

dax att sova nu.. ska träna halv 10 imorgon bitti innan jobbet.

God natt kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0