Fucking paradise hotel

Jag hatar paradise hotel! Det måste vara det sämsta som visas på tv och borde förbjudas! Pinsamma männiksor hela högen. Brevid mig sitter Carla och lyser som en sol åt detta fantastiska tvpogram!! Plus att hon äter sjukt äcklga kinagodisar.

Jag låter lite småbitter, men det är jag inte. :)
Har lagat köttfärsås idag, badat och äter nu färsk ananas. Gott!!

Psykiatrin har börjat och det är ganska mycket vi ska hinna med under den kursen så det blir mycket plugg.
Saknar mig älskling och imorrn ska jag köpa julklappar till mina systrar ! :)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Vet du vad du ska köpa eller vill du ha förslag? :)

2009-11-25 @ 22:10:45
Postat av: sara

haha jag har missat prgrammet helt.. är det TV3 eller;)

jag gottar mig i mtv serierna..

puss s.

2009-11-25 @ 22:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0