Gambia

Idag firar jag och Andreas att vi varit tillsammans i två år och sex månader. Inte så mycket att fira tycker vissa(mamma) :P Men jag och Andreas gillar sånt här. Vi(Andreas) fixar rosor å sånt där gull varje månad och jag blir alltid lika glad . Måste oxå komma ihåg våra hjärtedagar!

Imorse vaknade jag tidigt och ville genast plocka fram mina paket till honom.. men Andreas ville sova lääänge. Skitdrygt! Tillslut sod jag inte ut mer utan packade upp min sovande sjuka pojkvän och gav honom mina två paket! Han fick en grå mössa från Frank Dandy och en bok med en massa logiska tankenötter.
Jag fick ett litet litet paket och där i låg en flygadapter som jag inte vet nå hur den fungerar men det var i kuvertet som den riktiga presenten fanns.
En solresa!! :) Till Gambia! :):) Hur underbart är inte de? Nästa helg tror jag att vi åker och det ska bli så skönt!! Det blir sol och bad och krokodilsafarin och mahognyskogsturer..!


Gambia är ett pluttland och ett av de minsta i Afrika och de lever typ på att exportera jordnötter! :)




Hotellet tror jag heter Bakotu hotell & apartment och är inte speciellt lyxit men vad gör det?
Det springer omkring apor  och finns stora kryp och ormar :S Jag kommer va skiträrädd!





Jag har världens bästa pojkvän!! :)

Nu, dax för lite pasta, sen ner till biblioteket och kolla efter en bok, träning och sedan möte med Dino för att jag sedan ska kunna göra klart mitt fördjupningsarbete!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fy tusan vad fuskigt!! Tänk om man hade haft en sån pojkvän! Men min är bra ändå! :)

Hoppas du får det superhärligt!!! Saknar dig!

puss!

2009-11-10 @ 15:51:24
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: zandra

han verkar vara rätt okej din kille, rik, generös och lydig. ska vi dela?

2009-11-10 @ 18:49:10
URL: http://zandrastaf.blogg.se/
Postat av: Mor

Hmmps! Efter 2,5 år. Jaja, vad kommer du att ha för förväntningar när du fyller 50?

2009-11-11 @ 13:18:42
Postat av: Katrin

Aaaawww va han e go din Andreas, ar so glad for din skull att du hittat dej en riktigt harlig karl. Min e ocksa underbar, fast han far hitta po romantiska saker utan pengar han, men det gar lika bra anda =D.

Hoppas ni hade det underbart po eran semester. Saknar dej <3

2009-11-22 @ 07:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0