heellloooo

Denna dag har varit riktigt seg.. men jag har lyckats koncetrera mig bra faktiskt och det känns skönt!
har snrt skrivit klart fördjupningsarbete, tack vare att underbara Dino hittade dokumentären i son dator och brände ut den till mig.
Min panik försvann i ett vips och det tackar jag för!

Vill träna idag, men jag är som sagt för lat för att gå dit själv.. :( Vafan ska man göra då? Kan nån komma å dra mig i håret eller nåt..?

Dagens mat har sett ut såhär:
Frukost- en smörgås och ett glas mjölk
Lunch..?- Popcorn och vatten

Nää.. inge bra. Vi frostade av frysen igår och nu har vi inge mat. Jag är hungrig.. what to do?
ska gå å koka thè.


Kommentarer
Postat av: zandra

oh popcorn och vatten! det brukar min lunch också bestå av. och middag. ibland lägger jag även till ett glas lättdryck alternativt ett glas vin.

2009-11-09 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0