Jag är lat

Jag måste göra något åt min lathet. Och min disiplin.
Vaknade i morse kl åtta, drog på mig kläder, packade min träningsväska och såg fram emot att träna lite senare idag.. Var på riktigt glatt humör!


Jag blir genomskinlig på hösten/vintern.. kanske man borde sola!


träffade johanna(som inte vill synas) och åt frukost på norrlands nation. 30kr och få fick man äta hur mycket som helst. Riktigt mysigt, det är inte ofta man går ut för att äta frukost. Vi hade jättetrevligt. så länge sen jag träffade henne!




vädret är inte det bästa idag, kallt, blött och lerigt. men  vissa träd är fortfarande vackra!
Efter frukosten skulle jag gå till gymet med Kristina, men då hennes vovve PomPom är lite deppig så ställde hon in och då gick inte jag heller. Det är DÅ DÅLIGT av mig. Men jag orkar verkligen inte gå dit och träna själv för jag tycker att det är så fruktansvärt tråkigt!!!

ska sätta mig och plugga nu. Ska skriva klart fråga tre.. Reflektera kring olika ostringsmodeller/metoder. Det är svårt. jag är dålig på att reflektera. tyvärr.

Ikväll blir de middag med erika å johanna. Sen kanske en lugn utgång.. får se.

ha de gött hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0