Plugg hela dagen lång

Åkte till Hudik igår för att va i skolan i tre timmar. Det var BRA att jag åkte dit, fast jag inte trodde de först. Lyssnade på redovisningar om uppfostringsmetoder och det var jätteintressant. Sedan var det roligt att träffa klassen igen:)
MIn lärare gav mig ett extra abete eftersom jag varit sjuk. Det hade jag räknat med men blev sjukt stressad nu.
Har precis gjort klart det lilla arbetet. Om Louise Hallins uppfostringsmetoder. JAg gjorde arbetet från programmet som sänds på 2:an. "Ett fall för Louise" och det blev faktiskt bra. Serien verkar bra så det tycker jag ni ska kolla på. De tre första ligger ute på webben. svt.se

Jag har försökt strukturera upp allt idag, men det är lika mycket kaos som alltid. Om andreas skulle komma hem nu skulle han rynka på pannan som han gör när jag gör något han inte gillar. Ska städa upp innan han kommer hem :) MIn kalender är föresten full i saker att göra. Var länge sedan jag hade ett sånt här shema å jag gillar det :)


måste gå tillbaka till anteckningar jag gjort under lektionerna. Är glad att jag skriver allt. Några i klassen komenterar att jag skriver för mycket.. men nu är jag glad för det!


ska börja med hemtentamen nu. Det sista arbetet i kursen där allt kommer tillbaka. Detta arbete kommer ta tid :S



Biologiska perspektivet.





Myskläder och spotify är ett måste när jag pluggar.


HAde velat börja med mit fördjupningsarbete nu.. men har beställt en dokumentär från svt och den kommer komma till karolina redeviva, som är något slags studentbibliotek på tisdag.. å arbete ska va klart på onsdag morgon.. ??!! Huu.. men de får lösa sig på något sätt. Ska skriva om flyktingbarn och min vän och hans bror var med i en dokumentär som jag ska ha som källa. Hoppas den kommer bara!

Nu ska ja börja me hemtentan, sen ikväll blir de förhoppningsvis Bullit me rara Sarah å hennes syster + kompis.
Andreas ska oxå dit så ja ska sitta å kasta pussar på honom hela kvällen! =)


Kommentarer
Postat av: Kristina Ekman

Hej darling!nu har jag skaffat en blogg igen :) ett försök till en iallafall Puss

2009-11-06 @ 00:32:49
URL: http://readmypinklips.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0