27 oktober

Usch å fy!! Har inte mycket glatt i mig känner jag. Vädret suger.. var är solen? Min hals är helt svullen, jag kan ine andas, jag har fått mer hosta, jag mår illa å jag svettas bort. Usch så jag klagar!!

Kl 19 går tåget till hudik.. klart å betalt, men nä, jag fixar inte att ta mig enr å gå till skolan såhär. :(
Jag VILL verkligen åka.. jag vill redovisa imorgon, om självskadebeteende som jag tränat på.  Jag vill börja med en ny uppgift å skratta ihjäl mig med Sarah på bodypumpen på torsdag!!
Men de är som mamma säger, att det nog är bäst om jag vilar några dagar till.

Får spendera dagarna i soffan med te, gitarrspel å plugg på eget hand.

Hoppas verkligen jag är frisk till helgen och HOPPAS VERKLGEN att Katrin kommer hem då=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0