29 oktober

Idag vaknade jag klockan 8 av en hemsk mardröm!! Somnade om och sov en halvtimme till sen var jag på lite bättre humör. Har inte hostat alls inatt, så himla skönt! Så jag gick upp och inhalerade min äckelpäckelmedecin och beställde en psykiatribok på lycknis.. så fick jag tre böcker på köpet. Hur bra som helst! :)

Var tur att jag inte gick till skolan igår.. Låg i soffan hela dagen och flämtade. Sov mycket och när Andreas kom hem vid 6 så mådde jag äntligen bättre.


Vi tog en promenad.. som var mycket längre än jag trodde den skulle bli, men det var så mysigt!
Luften ute var sådär härligt kylig så man typ blir mätt av att andas! :)


Vi gick till Sommarro och beställde SJUKT  dyr sushi.. Men den var den bästa sushin jag någonsin ätit! Tonfiskrullarna var riktigt bra!!!


Resten av kvällen spelade jag gitarr. Igår lärde jag mig fler ackord så jag kunde lära mig lite nya låtar.. tur att jag har nybörjarhäftet som visar hur man ska hålla fingrarna =)
Å nej, vi har inte köpt ett bord än.. Måste köpa matta först men det är så svårt att välja färg.
Vilken färg blir bäst? Vit? Svart? Brun?..?? det är jättesvårt. Vi var in på en butik men kom ut tomhänta och änu mer förvirrade.. ?!

nu ska ja äta mina smörgåsar och dricka mitt te, sen ska ja försöka orka mig ner till biblioteket å kolla efter nån psykologibok. Ikväll, om jag orkar ska jag till Oasia och kolla på Makeupstores modevisning där min sötaste Kristina ska vara modell! :)

sötnos!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Usch vilken äcklig mat.. :)

Vit matta är alltid snygg, svart också.. brun skulle också var fin. :D

2009-10-29 @ 22:36:15
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0