30 oktober

KOm iväg på modevisningen igår. Det var verkligen värt att gå dit!!
JAg och  Anette kom dit vid nio men då var det nå VIP grej så vi fick stå å vänta en halvtimme för att få komma in och sedan fick vi vänta i 45 minuter till innan det började.


Kristina var så snygg!!




Hittade en bild på www.vimmelbilder.se som jag lånade på mig och Anette!

Idag har jag mycket att göra. Ska ner på stan för att köpa hårband till mig och Alva, ska även kolla efter något till lilla Aidan som jag ÄNTLIGEN ska träffa idag!
två månader gammal, hörde honom i telefonen idag och jag kan knapt vänta tills jag får pussa på honom! och hans finaste mamma såklart!!

här har vi honom!! :) lånade bilden från katrins blogg. www.katrinenkurs.blogg.se

Sen ska jag plocka lite här hemma.. dammsuga och diska och bädda. packa och sen ska ajg försöka hinna med att reflektera över lite grejjer på psykologin. men tror jag gör det i lugn och ro på måndag istället.
Så fort andreas kommer hem ska vi förhoppningsvis åka hem. direkt till katrin där vi ska mysa hela kvällen! :D


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nä det var ju det som var meningen. :) Förstår att det är svårt att välja. :)

Idag har jag en ledig dag.. vet inte riktigt vad jag ska göra. Är du hemma något?

puss

2009-10-30 @ 11:11:21
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jaha, vad roligt! Ja det har jag.. annars får jag ta mig tid. :) Jobbar 7-15 lör och sön och på måndag har jag egentligen en utbildning 8-12 men ska nog ta ledigt. Så då är jag ledig. :) När kan du ses?

2009-10-30 @ 16:21:59
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0