Välkommen soffa

Senaste tiden har gått mycket åt pluggande. Sedan vi började med Psykologikursen för två veckor sedan känner jag att skolan kommit igång på riktigt. Det är verkligen ett intressant ämne och det får mig att tänka otroligt mycket på hur jag själv är som person och hur människor omkring mig är.
Idag sitter jag med ett arbete om utvecklingsteorier. Efter det arbete är det dags för en hemtenta.
vi hade våran första tenta förra veckan och jag fick VG. Blev så nöjd :)

förra fredagen när jag kom hem hade andreas en stoor överaskning väntades :)
Soffan hade kommit. ÄNTLIGEN. Vi har ju inte haft en soffa.. på typ ett år :S  !!  å så stod den där, så stor å fin, plus att han köpt en ny tv i bara farten så lördagen då åkte vi ut oh köpte lite saker till vardagsrummet. Nya blommor, lite ljus och en vas med plastorkideèr i.


 





Visst blev det fint?=)
Nu fattas en matta, ett bord, en lampa till fönstret, en till taket och två skåp som ska sitta på väggen.
Vi köpte ingenting innan vi fick soffan.. känns som det lätt kan bli fel då, men nu blir det äntligen lite ordning :)
Katrin, den lägenheten du såg på bilderna var lägenheten i Hudiksvall där jag bor onsdag-fredag när jag går i sklolan.. lägenheten i uppsala finns de inga bilder på, förutom dessa ja la ut nu :) Men ska knäppa kort nångång när det är någorlunda städat :)

Mamma  och ni andra som vill läsa mer om Katrins liv i England så har hon skaffat sig en blogg. :) www.katrinenkurs.blogg.se .

Snart ska jag gå å träna med Kristina, ska bli skönt.. har äntligen kommit igång med träningen igen. Jag å Sarah som går i min klass har hittat ett jätteroligt pass i huik. Bodypump, där man kör ett pass med skivstänger. Hur jobbigt som helst men riktigt roligt!
Sen ska ajg sätta mig med min gitarrläxa :) Har nämligen börjat ta gitarrlektioner och igår lärde jag mig en massa ackord. Jag tycker det är jätteroligt, men shit vad ont man får i fingrarna på vänster hand. jag kan knappt skriva på datorn, å peter jag på fingertoppana med nåt vasst så gör det så ont att jag vill skrika. Men det är värt det :)
Nu lånar jag Johans gitarr men när jag kommer hem sista helgen denna månad får jag låna mormors.
Då ska jag även träffa KAtrin som kommer hem med sin lilla plutt Aidan :D

Måste skriva lite arbete nu..

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad duktig du är med skolan gumman! :) Psykologi och utvecklingsteorierna är lite tröga men intressanta! Läser ni om Freud och grabbarna? :)



Vad fint ni har det! Soffan såg verkligen mysig ut!

Ha det fint!

Puss

2009-10-19 @ 15:38:13
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Mor

Oj vad det blev bra! Var har du köpt gardinerna?

2009-10-21 @ 10:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0