ojoj sorry sorry

Har blivit dålig igen.. jag som började så bra. Illa.
Internet i Hudiksvall har slutat fungera så där känner jag mig lite smått handikappad och när jag varit i uppsala har ajg pluggat och kollat på serien true blood som besatt. Vad är det med vampyrer egentligen?

SNart kommer New moon med. längtar verkligen! :)

Ja, har en massa bilder från ludvika å från hudik ja skulle lägga in men jag kom på nu att jag glömt kameran i hudik. Åkte hem väldigt snabbt i morse eftersom jag nästan svimmade två ggr igår. först på förmiddagen i skolan, hela klassen flög upp å ja hamnade på soffan med en banan i handen. Sen hände de samma sak på gymet å då gick inte yrsen över.. jag var så jäkla yr så jag inte kunde stå. Låg i omklädningsrummet en timme innan söta Sara körde mig till hudiksvall sjukhus där nån tant bokat in mig.
KATASTROFALT var det. Vilket ställe.. å en uslare doktor går inte att hitta. Han kunde inte göra sig förstådd på svenska och visste ingenting. Han frågade mig om jag tyckte jag behövde rönka hjärnan..  ?? HALLÅÅ??!!
Nä.. efter fyra timmar av extrema tester å väntan,( inga vanliga som kissprov å blodprov å sånt.. nejnej, sånt sysslar de inte med i Glada Hudik..) fick ja svaja hem å imorse kände jag mig yr igen så då tog ja taxi till tåget å for hem till uppsala. HÄnder de igen ska jag kyssas Akademiska sjukhusets golv när jag kommer dit!!

Ja, så nu är ja hemma igen.. ingen yrsel.. bara sjukt trött.. jag frågade doktorn om de inte kunde vara vätska i öronen efter min influensa för nån vecka sen som många i klassen sa var vanligt men han sa bara "jag vet inte" å log. Haha..

nä, nu ska jag å andreas knata ner till affären å köpa lite soppa å popisar! :)

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0