på bättringsvägen :)

Har haft en pissvecka med massa hosta å andnöd.. Hostan har hållit på i en å en halv vecka men problem med aningen kom i onsdags kväll när vi satt på bockarna i hudik å drack öl =S Natten var jobbig och på morgonen ringde jag till sjukvårdsrådgivningen å fick en akuttid på hälsocentralen. Kom dit å fick veta att ja hade feber å mycket astmaljud i lungorna så jag fick andas in syrgas å nåt grejjs som smakade torrt. Sen vips blev det bra och jag somnade sittandes på en bår.. Haha.. helt slut!!

Gick till skolan men mådde skit så snälla Kristoffer skulle köra hem mig. Då vipps kom det tillbaka. Hostan som jag nästan spyr av och det trånga i halsen så de var bara att åka tillbaka å fick mer gas ocj oxå kortison.
Hämtade medecin på apoteket för 700!!!!??? kronor!! Fy fan!!!
Men nu mår jag iaf bättre, hosta kan jag göra i tre år bara jag kan andas. Riktigt obehagligt när man tappar det.

Annars har jag haft lite halvakursen-utvärdering på psykologin och fick veta att jag har VG, så de kan ju inte bli bättre =)=)
Hade en toppenkväll på bockarna i ondags,(förutom sjukan då) med några klasskompisar.. vi dansade å skrattade!
Har haft myskväll me Carla.. :) tror inte min Katla visat sig en en gång denna vecka :P

Nu sitter jag i köket i uppsala.. älskling spelar Xbox å snart ska vi åka till gävle å hälsa på tommy och josefine. Ska bli mysigt. vi ska äta å kolla på film.

Mamma, gardinerna kommer från IKEA.  :)

Ha en skön helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0