Tom lägenhet

I lördags så körde jag och Andreas katterna till deras nya hem :(
Det var hemskt att plocka ihop deras saker, packa in allt och höra GUnnar å Stina jama hela vägen till Alunda. De tycker inte om att åka bil och hetsar upp varandra när de sitter i olika burar.
JAg började gråta i bilen, försökte verkligen att låta bli så jag skulle kunna gå med in å lämna av dem..

Efter en halvtimme var vi där och stället såg bra ut. De bor i ett radhus med mycket mark å skog runtomkring och so fort hon öppnade burarna gick Gunnar ut å började inspektera sitt nya hem. Stina var lite försiktigare.
Jag fick två kronor.. (dyra katter) :) å sen gick vi ut. Hade redan sagt hej då hemma.
Sen satt ja där i bilen me mina enkronor. En har en svart fläck på sig och den andra är en sån ny peng med streck på ena sidan. Fy fan!! Jag saknar Gunnar å Stina så himla mycket.!!!

Stänger inte dörren när jag duschar, ifall de vill in. Undrar varför inte Gunnar kommer å möter mig i dörren när jag kommer hem. Jag hör dem på mornarna.. utanför sovrumsdörren och förväntar mig att de ska sitta där båda två..  Alltid lika jobbigt när jag kommer på att de inte är här. :(
 


Gunnars favoritsovplats - min kudde


Stina är nyduschad.. ser ut som en nykläckt kyckling :)

Nu ska jag ut å gå med kristina, anette å deras sötnosar PomPom och Stella.


Kommentarer
Postat av: Mor

hej annie hälsningar från mormor o morfar

2009-10-11 @ 15:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0