träningsvärk

Jag har sån träningsvärk.. det är jätteskönt att jag kommit igång igen, men träningsvärken kan jag leva utan såhär i början när den blir så extrem.  Jag är duktig på att träna för mycket oxå i början för jag blir så ivrig att komma igång.
Idag körde jag bara kondition iallafall.. så musklerna får vila lite.

Var utanför Skärplinge idag på intervju på ett behgandlingshem för unga tjejjer. Vi ska ha praktik v13-26 å jag skulle vilja vara där.
Stället ligger jättefint och det kändes verkligen som ett riktigt hem. De har ett stall där tjejjerna får sköta om hästarna varje dag, mocka å rida å så. Det är tjejjer mellan 16-22 år med missbruksproblem och de som jobbar där verkar toppen. Hoppas hoppas jag får det. Får svar nästa vecka någongång! :)

Nu är de dax för film å ett glas vin med min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0