Första arbetet klart

Phuuu!! Har verklien glömt hur drygt det är att sitta med ett arbete, som dessutom är riktigt tråkigt. Ordbajseri måste jag bli bättre på om jag ska fixa denna utbildning!
Jag är inte nöjd, alls.. men jag är klar och det känns helt underbart! :D

Nu tinar jag kyckling och lyssnar på takidas nya album. sitter me brillorna på fortfarande men ska efter jag ätit ta tag i denna dag.
Ikväll ska jag ut och promenera med sötElin men innan vet jag inte riktigt. Tvätta :(


Gunnar har blivit en riktigt olydig katt som kissar och bajsar utanför lådan varje dag och lyckas alltid skvätta ner något eller trampa i det som han sedan går runt med överallt. det är nästan ett heltidsjobb.. Jag blir galen. FY på hans tass!!
Det var en famiklj här i lördags och kollade på katterna, de verkar jättebra och ska testa om det fungerar att de flyttar dit. Hoppas verkligen det! Så Gunnar blir glad igen när han får vara ute varje dag.


Helgen har varit mysig.
I lördags var jag och Andreas för att kolla på när Patrik körde cross. Jag trodde att det skulle bli hur trist som helst men solen sken, vi hade ballerinakakor och Patrik var grym, så det blev faktiskt riktigt lyckat! :)

Det var en himla massa skydd och kläder som skulle på innan det var dax för att hoppas på crossen


jag tyckte den delen nästan var roligast. Att se folk pyssla med saker är något som gör mig helt fast. Det kan vara när någon diskar, byter sängkläder, byter om, ritar, äter.. finns massor som intresserar mig :)


klart




såhär hoppade de omkring hela tiden. Runt runt på en lång bana.. det lät förskräckligt illa men jag det hisnade i magn på mig varenda gång patrik skulle hoppa!


Min snyggning solade sig i solen.
Fick av honom en till födelsedagspresent med. Biljetter till Cirque du soleil som var i går i globen.
Det var HELT SJUKT bra!!









Vi såg showen saltimbanco. Jag vet inte hur jag ska beskriva vad det var för något.. Akrobatik var det, de pratade ett låtsasspråk, tror jag och hade sjuka kostymer. De hoppade från trapetser, hängde i linor, cyklade på cyklar. De var så sjukt starka och duktiga. Synd var att man inte fick knäppa kort över huvudtaget. De de gjorde fick inte störas på något sätt och det förstår jag.
Om ni kan så försök se en circue du soleilshow. Det var riktigt häftigt.
Tack Andreas! :D

Dax för att börja med kycklingen nu.

ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Heeej!

Vad skönt att bli klar.. det gick nog säkert bra ska du se.

Jo, jag jobbar hela helgen.. :(

Jobbar 14-21.30 på lördag.. vadådå? Är du hemma?

2009-09-22 @ 11:25:14
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0