Första skoldagen klar

Vaknade vid 10 och jag kände mig inte alls frisk. Men vad ska man göra? In i duschen å sen gjorde vi oss klara och gick till skolan.
Helt plötsligt är vi hela klassen, tror vi är runt 30 personer. Ganska många är äldre, men vi blev indelade i studiegrupper och jag blev grupp 4, där 4 till personer som bara bor här på halvtid är med. Jag och Carla å så en tjej som är från uppsala som är lika gammal som mig och en kille från västerås som är ett år äldre. Sedan är det en tjej till, men som jag inte hann prata något med. Detta kommer bli så kul=)

Det kom som en chock när vi fick en packningslista. Det innehåller sovsäck, liggunderlag, stövlar, regnkläder, kåsa, plasttallrikar å såna saker. Hade ju varit frid å fröjd om det inte vore så att vi åker imorgon bitti klockan 08.00.. ??!!! Jag har ju inga saker här uppe. Dumt planerat tycker jag. Många i klassen blev arga.
Men nu har vi varit å handlat på jysk å dollarstore. Vi ska til lett äventyrscenter i Hassla tror ja de heter. Ska bli spännande, hoppas jag blir frisk bara!

Ska sova lite nu

Kommentarer
Postat av: Carla

HASSELA :P

2009-09-09 @ 23:41:30
URL: http://carlatycker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0