Kräftor och feber

Jag och Carla låg vakna länge inatt och pratade en massa. Det är mycket man har att säga å berätta till en person man håller på att lära känna, vi skrattade så vi grinade och somnade inte förrän vid halv 4 tror jag.. vaknade i morse å känner mig sjuk :( har varit förkyld några dagar men idag känns det värre. Synd att de går åt fel håll. Börjar skolan imorrn och vill gärna vara pigg och kry då.

Solen skiner här i Hudiksvall och vi ska nog ta en promenad snart, tänkte ta en riktig powerwalk men det får bli en lite lugnare variant, inte så bra att köra slut på sig när man har feberkänslor i kroppen.
Ikväll ska vi äta kräftor med. Kräftor måste vara något av det godaste som finns :) En kompis till mig kom på att kräfftor är jättesnuskigt, eftersom de är asätare och han sa att han aldrig ska äta de mer.. Men vem bryr sig om en sån liten petitess när de är så gudomligt goda..?=) Kräftklor skulle jag nog seriöst kunna leva på.

Nä, nu ska jag kliva ur denna sackosäck och göra mig klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0