Myskväll

Är äntligen frisk. Så himla skönt!! De är konstigt att man varenda gång blir sjuk kommerpå att man alltid glömt hur jobbigt det är att ha feber. Hela kroppen värker och allt är bara jobbigt. Att vara frisk är guld värt :)

Ikväll ska jag å Andreas laga god middag, blir något med fisk och sedan bananasplit. Mumsigt.
Jag fyller år imorgon så vi hade tänkt göra det imorgonkväll men nu måste jag åka till Hudik imon ändå så de går inte. Vi firar också en rolig sak som hände Andreas idag, men vad det är får vara osagt. Roligt att få fira iallafall.

Har tvättat fönstren i vardagsrummet idag. Jag har tänkt att jag ska göra det i typ ett år..??!!! men det har inte blivit av för jag trodde de skulle vara svårt.. Nu tog jag bara sån fönsterputs i flaska och hushållspapper och det tog under fem minuter. Haha. Så värt :)
Sovrumsfönstren får väl vänta ett år till..

nu ska jag hoppas in i duschen.


puss älskling :P


Kommentarer
Postat av: Mor

Snyggt!!

2009-09-16 @ 12:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0