nervös inför skolstart

Imorgon börjar jag.. klockan 13.00 ska vi vara i skolan och jag är nervös nu.
För det första sitter jag här med feber och skulle göra vad som helst för att den skulle försvinna tills imorrn, känns sådär att gå dit sjuk. Tänk om jag har svinis? Kanske att jag smittar någon stackars person som ligger i riskzoonen..? jag dör knappast av sjukan, men skulle vara fruktansvärt om jag tar fel person i hand eller nåt. Får vara en otrevlig person imorgon å sträcka upp händerna i luftn om någon vill hälsa å säga "Rör ingen idag, jag kan ha svinis" . Kan man verkligen göra så?

För det andra vet jag inte alls vad jag ska ha på mig. Trodde när jag packade kläder hit att jag hade med mig mycket saker, men det hade jag inte nej. Kommer bli svårt.. å de kan sluta med att jag kopplar på hundögonen å går in till Carla :)
Tredje saken, hur ska man se ut i håret..?
Saker som man egentligen inte bryr sig speciellt mycket om blev helt plötsligt viktigt. Man vill ju att allt ska vara bra första dagen.
det jag ändå är mest nervös för är att få veta vilka jag ska plugga med i två år. Det kommer bli jättespännande att se !

Nu ska vi fixa kräftor å vitlöksbröd me aioli. Hoppas jag kan äta nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0