Lite bilder på lägenheten

Nu har dagen gått, oj så fort den gick. Känns som vi hunnit med en hel del, fast egentligen har vi bara varit på stan två timmar, lagat lax å potatismos och kollat på film.



Carla köpte rödhårfärg som jag gjorde slingor med.. eftersom det bara var en toning så visste vi inte hur vi skulle göra så vi körde med hushållspapper.


Carla var ashet :)


Mamma som vill ha bilder på mitt rum får dem nu.
Nedan kommer bilder från resten av lägenheten och som ni ser är det ganbska stor skillnad på "iordning-gjord-heten" :D Carla flyttade in en vecka innan mig och fixade å donade jättefint  men mitt rum är fortfarande tomt.. :( ganska trist faktiskt.. men de blir bättre.

min säng och skrivbord som jag förhoppningsvis kan sitta å plugga vid, annars får de åka ner i källaren.



japp, bättre än så blev det inte..




vardagsrummet och fönstret ut mot balkongen



vardagsrummet



våran fina balkong med morgonsol.



köket, men spenatstuvningsgolv. Jag SKA lära mig att älska det!



toa



toa



badkar



En trött Annie.


Jag längtar efter Andreas så de känns som jag ska gå sönder.
God natt.

Kommentarer
Postat av: kristina

Lilla sötnos puss

2009-09-08 @ 20:25:08
Postat av: Mor

Ok, det rummet var ju inte det roligasre, men möjligheterna blir ju obegränsade. Hmm, är det betongväggar?

2009-09-14 @ 15:39:27
Postat av: Katrin

Oooh vilken fiiin lgh!! Ar det dar ni bor nu??

Saknar dej so mycket Annie!! Se till att du kommer hem mellan den 27:e och 15:e so vi far ses <3

2009-10-17 @ 13:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0