Bill Bryson

Är så trött på allt som har med den människan att göra. Jag fatatr inte varför det ska vara så svårt att skriva ett litet fjuttigt arbete. Vill spy på boken! men det ska jag ju inte göra såklart. Nej, jag ska fortsätta skriva om DET STOOORA BLÅ. Alltså om vatten, vad visste jag innan jag läste om det? Hur lätt är det att skriva? Man vet ju jättemycket om vatten.. men det man får lära sig i boken är ju helt annat. Om utforskningar, föroreingar, att vattnet är en mycket konstig sammansättning trots atttdet består av en syre och två väte. Det beter sig inte som det förväntas att göra..

Igår fyllde morbror år, jag ringde och sjöng.. tror han böev lite förvånad =) Och idag fyller min kära morfar 90 år. Helt galet vad gammal han är.
På lördag blir det fest hemma i Smedjebacken, Katrin är hemma, Alice är hemma. Kan inte bli bättre. SKa bli hur roligt som helst!!!!

Nä, jag måste verkligen fortsätta nu. detta ahr tagit fem minuter, hade jag skrivit på arbetet istället hade jag kommit en bit på väg. Skämmes Annie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0