ensam hemma

Andypandy åker på kryssnig ikväll för att festa loss med alla 40taggare! Så när grabbarna är borta passar jag på att juda hem lite fina flickor för fest. Kommer bli jätteroligt!

Kanske någon har en kamera så det kan bli lite bilder, jag har fortfarande inte hittat min laddare till kameran. å andreas tar ju med sin på båten såklart.

Vi vaknade sent idag igen, men det är mysigt att vakna bredvid Andreas för en gångs skull så det gjorde ingenting.. nu plockar vi lite, bär ner kartonger å grejs i källaren och nu ska jag gå å ta tag i klädhögen som ligger på sängen. Den är stor och väldigt jobbig att titta på, men det är bara att gört!

hadegötthaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0