Finaly

äntligen har internet börjat fungera igen! I morse funkade det inte som vanligt, å jag längtade tills i eftermiddag när comhem killen skulle komma. När han kom klockan två så fungerade såklart modemet igen. Vad är grejen? Kan det fortsätta vara trasigt så någon kan laga det..? Nädå, men nu fungerar det iaf. och eftersom det inte fungerat på 10 dagar så slipper vi betala helt denna månad. det kallar jag bra service :)

Imorgon har jag tenta, vet inte alls hur det kommer gå. Salstenta med litteratur. så får iaf ha böckerna med mig men då blir det istället mycket utveckla och analysera å sånt.

Morfars fest var jättemysig. Vi åt god mat, drack vin och pratade en massa. Jag höll ett tal för morfar. var skitnervös men det gick riktigt bra :)
I söndags på alla hjärtans dag myste jag hemma hos katrin med henne och Aidan, han är så otroligt söt. Underbarare bäbis har jag aldrig  mött. Vill gärna ha honom själv!
Jag och Andreas firar lite mys nån annan dag, när vi har lite mer tid.. blir så fel när en dag kräver att man ska fira kärleken. den dagen kanske inte passar och då ska man ha dåligt samvete. Tycker inte om det!

Dags för lite plugg nu.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0