första jobbdan

Hemma efter en lååång dag i stockholm.
åkte med andreas i morse, sov gott hela vägen. .sen satt jag i skolan å väntade en timme tills resten i min grupp kom. Vi började planera lektionen vi ska ha nästa vecka om människans evolution.. det gick åt helvete. Seriöst, min grupp är ingen bra grupp. Steffi är kalas, men resten.. det är verkligen inge fel på personerna i sig. blir bara så himla krystat och tyst olch jobbigt när vi ska göra något tillsammans.

Ska kanske byta, om det inte blir bättre.

efter vi var kalra läste steffi lite i lässalen och jag sov som en stock, liggandes över stolar. Haha, jag vet inte vad det är med mig, så jukt trött hela tiden. Å mina linser är för gamla så jag har konstant huvudvärk, men ja, man ska väl inte klaga.

Åkte till globen efter skolan och träffade min nya chef Bruno som visade mig en massa i exel och hur jag skulle jobba sen fick jag sätta mig å börja ringa. Haha, det gick helt okej,. intervjuade fem personer.. många samtal blev pannkaka å ännu fler svarade inte ens men jag tror att när man kommer igång kan det blir ett okej jobb. Inte jätteroligt men helt klart värt att ha som extrajobb :)

Nu har jag och Andreas delat på en pizza.. sjukt onyttigt men jag orkade verkligen inte laga mat eftersom det blev så sent.
Ska kolla lite greys nu å sova. ledig imorgon så det blir lite sovmorgon innan jag ska plugga hela dagen!

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0