ludvika

Vårt internet hemma har gått sönder.. på nåt vis så därför jag inte kan blogga. Nästa vecka komemr nån snubbe hem som ska fixa det för andra gången. Börjar bli eriktigt trött på att det aldrig funkar nu!

I torsdags kom Alice hem från tysland och hade med sin söta pojkvän John somn är från skottland. Vi var ut och åt, fick även sällkap av bästa Zandra! :) igår gick vi runt lite på stan å de shoppade en del. Själv köpte jag ett par vita converse. Änrligen, ahr velat haft dom så länge. Blir fint i somamr till brunbrända ben=)

Idag är det morfars 90 års fest, det är därför vi är hemma i Ludvika och det ska bli så roligt att träffa släkten. katrin har ju flyttat hem me bäbis å kille så det lär väl bli en del engelska idag igen. trodde jag inte skulle våga prata alls med john men det gick bättre än förväntat!

Ska försöka få med mig lite gamla bidler härifrån med, kan ine lägga ut nåt från denna dator, det är så sjukt segt så får kolla efter nåt usb minne.

ha en skön dag, solen skiner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0